2009. október 20., kedd

Védőoltás

Három hónapos lett Dugó, ezért ismét meglátogattuk a doktort. Az utazással semmi gond nincs, a kocsiba beszállásnál és kiszállásnál kell egy kicsit noszogatni és pakolgatni.

A rendelőben több kutya és cica is volt. Kicsit félősen ismerkedett a társasággal, de nem idegenkedett senkitől, nem hisztizett és nem mérgeskedett. Ilyenkor mindig félek egy kicsit (mint a gyerekeknél is), hogy nehogy itt kapjon el valami nyavaját.

Az oltásokat rendben tűrte. Megkapta a kötelező veszettség elleni, valamint a kombinált oltást. Legközelebb remélem csak fél év múlva találkozunk a dokival, igaz a gomba elleni oltáson nagyon gondolkodom.

A rendelőből a patikába mentünk. Dugó a kocsiban maradt, amíg én féreghajtóért bementem. Bolha elleni cseppet is akartam venni, ezért a patikus hölgy inkább az Advocate cseppet ajánlotta. Mivel régebben már használtam, könnyű volt meggyőznie. Rendes volt, és fecskendőt is adott, így a 25 kg-os súlyra adott 25ml-es cseppet szét tudtam osztani a két kutya között. Dugó is közelíti a 10 kilót mostanra. Ez a csepp a külső és belső élősködők (egy része) ellen is hatásos.

Visszatérve a kocsihoz Dugó elégedetten hortyogott az anyósülésen. Hazafelé megálltam egy állatkereskedésben - mivel új, zárt kuckót és kutyaajtót keresek nekik - Dugót fel sem lehetett ébreszteni :).

Jutalmul megálltunk a ligetnél, sétállni egy kicsit. Ez volt az első hosszabb sétája (a szombati lángososozásokon kívül). Nagyon élvezte az új szagokat, embereket, állatokat. Többször kellett elhúzni egy-egy számára érdekes hely mellől. Egy foci eszésbe is belenéztünk, had szokja. Ehez tudni kell, hogy ha kicsit növöget még, irány a focipálya, mivel a fiam focizik jöhet Dugó is szurkolni.

Még mindig nem jutottunk haza, mivel még egy állatkereskedés útba esett. Na itt mindkét kutya kapott egy-egy füstölt csontot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése