2009. október 6., kedd

Etetés

Sziasztok!

Szépen növöget Dugó, olyannyira, hogy egy kis fogyókúrára is fogtam (persze nem drasztikusan, csak egy kicsit csökkentettük az eledel mennyiségét).

Az már az első napon világossá vált, hogy az evéssel nem lesz gond. Ami elé esik, az el is tűnik azonnal. Eleinte a Nérónak vett száraz tápokat kevertük konzervvel, majd csak a száraz táp, főzött maradékokkal vegyesen került az étlapjára. Már ekkor gondolkodtam valami jobb minőségű táp beszerzésén. Az internetet böngészve az Acana tápok tetszettek meg (igaz csak csirkés van belőle, de a beltartalma nagyon jónak tűnik). Sajnos itt felénk ez kimérve elég ritka, egy nagy zsák vételét pedig kockázatosnak ítéltem meg, főleg hogy Dugón kis szemölcsszerű persegések jelentek meg, amik helyén a szőr is kihullott. Csak néhány miliméteres pöttyök, de egyre több lett. Ekkor kezdtem allergiára gyanakodni, amit a kutyás bolt eladója is elképzelhetőnek tartott (neki is van bulldogja). Ő a Dog Chow bárányos rizses junior tápot ajánlotta. Próba képpen vettem pár kilót és pár nap után a sebek eltűntek a kutyusról. Nem tudom, hogy a csirkehús, vagy a régi táp valami összetevője okozta, de egyre biztosabb, hogy alergia volt a háttérben. Remélem mostmár túl vagyunk ezen.


Hétvégén préselt műcsontot is kaptak a kutyák. Hatalmas sikere volt. A blog végén lesz egy videó is róla.

Amúgy a kutyáim az ételüket gyümölcsökkel is kiegészítik. Mivel a lehullott szilvák már elfogytak, most az alma van soron.


Az ígért videó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése